pro děti

Dětské stříbrné náušnice

My ženy milujeme šperky, Je jedno, jestli je nám jeden rok, nebo 90 let – nad šperky se vždycky usmíváme. Šperky jsou pro každou ženu či dívku vhodným dárkem. Ať už šperk dáváme, nebo dostáváme, je u toho spousta radosti. A pokud máme doma malé princezny, i jim vždycky uděláme radost nějakým blýskavým šperkem, kterým by se mohly ozdobit.

U dětských šperků je dobře dbát na kvalitu, proto raději kupuji šperky u spolehlivých prodejců s dobrými recenzemi, a spíše než bižuterii je vždycky lépe vsadit na osvědčené kovy, na které děti nemají alergii – tedy na zlato, nebo stříbro.

A protože naše malé parádnice šperky rády střídají, je lépe vsadit na cenově dostupné stříbro. Malým princeznám sluší, a pokud třeba prstýnek, nebo řetízek náhodou ztratí, nebude to takový průšvih.

Jsem moc ráda, že můžeme v dnešní době vybírat z tolika druhů dětských šperků, že jsou eshopy, které se přímo na dětské šperky zaměřují. Takovým eshopem je levne-stribro.cz . V  eshopu najdete velký výběr dětských stříbrných šperků za super ceny.

Já jsem pro vás spolu s paní majitelkou vybrala dvoje krásné stříbrné náušničky.

Kruhové náušničky s jemnou kytičkou v růžové barvě potěší každou malou parádnici. Náušnice jsou vykládány drobnými malými růžovými kamínky, kytička je volně zavěšená na kruhu a při každém pohybu se pootočí a zatřpytí. Pokud nechcete růžové náušničky, nebo chcete jinou barvu, jsou k dostání ještě v modré barvě,  a průhledné variantě.

Materiál : Šperkovní stříbro 925
Dokončení : Ryzí stříbro 999 + Antikorózní úprava
Stříbro hmotnost : 0.55 g
Velikost : 6 mm x 6 mm
Kruh Velikost : 1.2 mm x 12 mm
Krystal : Počet kamenů : 12

Kruhové náušničky koupíte po kliknutí zde: náušnice stříbrná květina v kruhu

Pokud nemáte rádi kruhové náušnice na závěsu, doporučuji vám nádherné puzetové kytičky v modré barvě. Jsou opět z kvalitního stříbra, vykládané jsou 14 malými zirkonky. A jsou tak jemné a drobné, až se vám zatají nad tou krásou dech.

Materiál : Šperkovní stříbro 925
Dodatečné pokovování : Antikorózní úprava
Stříbro hmotnost : 0.45 g
Velikost : 6 mm x 6 mm
Krystal : Počet kamenů : 14

Náušnice koupíte zde: stříbrné puzetové kytičky barva modrá

Když jsem náušnice rozbalila, cítila jsem se najednou jako malá holka, která dostala dárek, docela jsem se nad náušničkami rozněžnila. Náušničky jsou tak jemné, drobné a krásné - opravdu jako pro princeznu.

Vybírat náušnice na eshopu levne-stribro.cz je opravdu radost. Najdete zde šperky všech druhů pro malé parádnice – náušnice, prstýnky, řetízky s přívěškem – prostě spoustu parády, nad kterou se malým holčičkám rozsvítí radostí oči. A nejen jim. Upřímně- nevěděla jsem, kam se dříve podívat – jestli na náušnice s kytičkou ze zirkonových kamínků, nebo na ty s kopretinou, nebo třeba s ovečkou, jestli mám vybrat prstýnek s motýlkem nebo kytičkou, řetízek se srdíčkem, čtyřlístkem pro štěstí, kopretinou, nebo třeba jednorožcem. Všechny šperky jsou vyrobené pro radost malých princezen, všechny jsou jemné a krásné, a pokud máte doma malou parádnici, určitě jí uděláte touhle třpytivou krásou radost. A co je důležité – všechny šperky jsou kvalitní, ze stříbra a jsou za velmi dostupné ceny.

Celý sortiment eshopu si prohlédněte po kliknutí zde: levne-stribro.cz

Dětský dřevěný stolek a židličky

Stránku  www.cistedrevo.cz  jsem našla úplnou náhodou. Hledala jsem tipy na dárky na vánoce, protože nemám ráda nakupování na poslední chvíli. Taky nemám moc ráda neosobní umělé výrobky, snažila jsem se tedy najít něco originálního, hezkého a za dobrou cenu. Těžký úkol, že? A protože mám moc ráda přírodní materiály, hledala jsem dárky ze dřeva. A našla jsem stránku plnou dřevěných a proutěných originálních výrobků- cistedrevo.cz.

Našla jsem tu tolik zajímavých výrobků, že mi bylo jasné, že tenhle eshop pro vás ráda vyzkouším. Tak trochu jsem měla problém s výběrem výrobku k recenzi, protože bych jich vybrala spoustu – výrobky na stránce jsou originální, krásné a zajímavé – je to těžké rozhodování, když u každé věci máte pocit, že je tak krásná, že ji prostě v tu chvíli chcete mít. Nakonec jsem vybrala dětský dřevěný stoleček se židličkami.

Pro malé děti, které odrostou dětským židličkám na krmení je důležité,aby se jim u stolu sedělo dobře a mohly se pohodlně najíst. Pamatuji si, jak jsem svým dětem podkládala na sezení polštářky, nebo u stolu na židli klečely, aby se mohly najíst. Je super, že se našli šikovní lidé, kteří myslí na pohodlí našich nejmenších. Stoleček nemusí děti využívat jen na jídlo, je velmi praktický i na hraní – malování, modelování, nebo skládání puzzle, stavění z lega a další hraní.

Stoleček i židličky jsou z borovicového masivu, každý z výrobků je ruční práce. Každý je tedy originál. Stoleček i židličky jsou natřeny ekologicky nezávadným lakem, který prodlouží jejich životnost. Na stolečku i židlích jsou ručně malované pohádkové postavičky. My máme krtečka a vnuk je jím úplně okouzlen. První den chodil, láskyplně si obrázky prohlížel, sedal na židličku a hladil krtka na stole.  Výrobce se tady trefil do toho, co se líbí nejen nám dospělým, ale hlavně  dětem. Židličky i stoleček jsou lehoučké, děti si je tedy lehce samy přisunou nebo přenesou, kam potřebují.

Materiál: masiv borovicového dřeva

Povrchová úprava: ekologický a zdravotně nezávadný lak pro dlouhou životnost

Rozměr stolu: 55 x 36 cm

Výška stolu: 47 cm

Výška židličky: 44 cm

Výška sedátka židliček: 22 cm

Rozměr sedátka: 27 x 27 cm

Rozměry:
Šířka: 36 cm
Délka: 55 cm
Výška: 47 cm

Hmotnost:
5.01 kg

Dětským dřevěným stolečkem se židličkami jsem velmi mile překvapena. Znáte tu pohádku, kde malá holčička zabloudí v lese, a dojde k chaloupce tří medvědů, a protože má hlad, jde ke stolu s horkou kaší. Posadí se na největší židli, na té se jí nesedí dobře, posadí se na prostřední židli, ale ani na té se jí nesedí dobře, posadí se tedy na židli malého medvíděte a je spokojená, protože to je ta správná židle pro ni, na té si může dobře sednout a v klidu se najíst. Přesně takový pocit máte, když vybalíte stoleček se židličkou – konečně stoleček a židle odpovídající potřebám malých dětí.

Pokud tedy hledáte vhodný dárek pro děti na vánoce, nebo řešíte problém sezení dětí u stolu, tenhle stolek je opravdu perfektní, pro děti vyhovující a z přírodního materiálu. A protože stolečky i židličky jsou ruční výroba, máte jistotu, že každý výrobek je originál. A když vejdete do pokoje, kde stojí stoleček s židličkami – ucítíte krásnou vůni borového dřeva – a to je opravdu příjemné.

V eshopu cistedrevo.cz neprodávají samozřejmě jen výrobky pro děti. Najdete zde široký sortiment výrobků ze dřeva, ale i z proutí. Vyberete zde bez nadsázky krásný dárek pro kohokoliv.

Kuchyňské potřeby, bedýnky, kávomlýnky, nábytek, svícny, šperkovnice a spoustu dalších výrobků. Pokud chcete dárek opravdu osobní, můžete si na dřevo nechat vygravírovat nápis podle vašeho přání. V podstatě na tomhle eshopu nic není problém – majitelé jsou opravdu velmi vstřícní a laskaví. Komunikace je rychlá a dobrá. Zboží je odesláno opravdu rychle – jeden den jsem dopoledne objednala a odpoledne už jsem měla avízo o předání výrobku do přepravy.

Na eshop cistedrevo.cz se budu ráda vracet, vyberu zde totiž dárek kvalitní, z přírodního materiálu, každý z výrobků je ručně vyráběný originál a já vám ráda ještě nějaké výrobky ze dřeva nebo proutí představím. Mít doma kousek přírody z krásného voňavého dřeva je prima.

A protože se blíží vánoce, mám pro vás ještě jeden tip – na eshopu cistedrevo.cz mají opravdu krásné dřevěné vyřezávané betlémy.

Pokud si chcete koupit stoleček a židličky, klikněte zde: dětský dřevěný stoleček a židličky

Celý sortiment eshopu si prohlédněte zde: cistedrevo.cz

Hasičské auto na ovládání - houká, bliká, a opravdu stříká vodu

Snem každého kluka je stát se hasičem. Ani u nás tomu není jinak, a tak jsem se synem chodila stát před místní hasičskou zbrojnici a on tam toužebně okukoval hasičská auta a čekal, jestli se neozve siréna a to krásné červené auto se s houkáním nerozjede. Občas se povedlo, že směl přijít až k autům, která nebyla v garáži a podívat se na ně zblízka.  Hasiči byli pro něj vzorem chlapáctví a odvahy a auta to nejlepší na světě. Dokonce i na obrázek ve škole, když měli kreslit přírodu, propašoval jedno hasičské auto – kdyby prý v lese hořelo. Dnes se stejným zaujetím sleduje hasičská auta můj vnuk a já opět postávám před hasičskou zbrojnicí s človíčkem toužebně sledujícím hasičské vozy. A že záliba v krásných hasičských vozech u mužů je zálibou trvalou, mne přesvědčila radost v očích mužských členů rodiny, když jsem vybalila nádherný RC model hasičského auta s vysílačkou.

Jednu chvíli jsem měla pocit, že mne ho ani nenechají vyzkoušet. A když zjistili, že vodní hasičské dělo je funkční, jejich radost neznala mezíHasičské auto Mercedes Arocs s opravdovým vodním dělem probudilo hravou klučičí duši i v dědovi a tak stavěli cesty, vymýšleli požáry – tahle hra jim přináší opravdu radost.

Hasící auto mercedes Arocs má také naprogramovaný DEMO simulátor, osvětlení a parádní zvukové efekty – a tak u nás poslední dobou stále něco houká a bliká.. Jezdí vpřed, vzad, doleva, doprava a také umí zvedat požární žebřík..

Technické parametry:

• Aku 4.8V 400mAh
  • Rozměry balení 56x26x20cm
  • Síťový nabíjecí adaptér
  • Do ovladače patří 2xAA baterie
  • Ovladač na frekvenci 2,4Ghz
  • Součástí balení je také nálevka na vodu do nádržky pro plně funkční vodní dělo
  •

Pokud chcete do auta silnější aku, můžete si do něj dokoupit 2000AH nebo 7000Ah.Auto je velmi dobře zpravované – plasty jsou pevné a lehké.

Auto jezdí dopředu, dozadu, zatáčí do stran. Bliká a houká jako opravdoví hasiči, požární žebřík je vysunovací – můžete si nastavit, do jaké výšky žebřík chcete vysunout a pak s ním otáčet dokola. Na žebříku je připevněna stříkačka – vodní dělo, která je plně funkční. Lehce tak můžete opravdu hasit. Tahle funkce je pro děti opravdu zábavná, stříkání je taková ta třešnička na dortu, která z hračky dělá tu nej..

Ovládání je opravdu snadné a zvládnete ho po chvilce velmi snadno. Tedy alespoň já jako laik jsem chvilku hledala jak a kam s autem popojet a zatočit, ale vnuk je zvyklý hrát počítačové hry a ovládání zvládl okamžitě. Takže na postavené dráze přes překážky, které já jsem zdolávala opatrně a s potížemi, zvládl přejet během chvíle.  Auto jsme testovali uvnitř i venku, jezdí skvěle, nevadí mu ani kamínky, do těžšího terénu jsme ho ale nebrali. Běžné městské chodníky a silniční povrch ale zvládá skvěle. Díky houkání a blikání na sebe umí přitáhnout i pozornost, takže během chvíle netestoval jen vnuk, ale tlačilo se kolem něj několik dychtivých malých kluků. A všem okamžitě dychtivě svítila očka tak, že nebylo pochyb, že si auto chtějí taky zkusit, takže naše testovací procházka se poněkud protáhla – no, až do vybití baterie, jinak bychom tam stáli a hasili doposud.

Vzhledem k tomu, jak rychle se dokázaly děti kolem auta seběhnout, věřím, že tahle hračka dokáže lehce vytáhnout děti od počítače a zabavit je nadlouho. A nejen děti. Můžete se spolehnout, že tatínkové a dědečkové budou s radostí vymýšlet a tvořit dráhy a trasy pro auto a hasit s dětmi. Jen prosím upozorněte děti, že hasit opravdový ohníček je lépe, jen když jsou s nimi dospělí. Jinak mohou stříkačkou trefovat třeba kruh z papíru – na přesnost, nebo do rozmočení.  Při prvním testování byla velká legrace hra: Postříkej babičku – naštěstí papírový kruh se stal brzy zajímavějším.

Pokud tedy máte doma malého kluka, nebo i dospělého hasiče, který je hravý – tohle auto je super tipem na dárek. Celou dobu, co ho testuji je stále v provozu, prakticky se čeká vždycky na dobití baterie, proto je možná fajn koupit si ještě jednu záložní a nabíjet je na střídačku. Pokud tohle auto najdou kluci pod stromečkem, máte jistotu, že na nějakou dobu zapomenou na počítač, rozzáří se jim oči a budou hasit.

poslední obrázek zdroj: www.rcobchod.cz

Video, na kterém si můžete prohlédnout auto v provozu najdete zde: Hasičské auto video

Auto koupíte po kliknutí zde: hasičské auto Mercedes Arocs s vodním dělem

Celý sortiment eshopu si prohlédněte zde: www.rcobchod.cz

Postřehová hra Bystroočko

Léto skončilo, a začne podzim a s ním se bude i mnohem dřív stmívat, takže večery jsou delší a jako stvořené pro hraní deskových her. Není nic lepšího, než být spolu a společně se bavit.  A protože ve všední dny není tolik času, jako o víkendech, nebo o prázdninách, volíme spíše hry, které mají kratší dobu hraní.

Mezi takové patří i skvělá novinka od firmy Mindok – postřehová hra Bystroočko.

Hra je určena pro 2 – 6 hráčů od 6 let. Není tedy pro úplně malé děti, které by nestačily tempu a postřehu starších a dospělých.

Hra obsahuje 6 oboustranných kol s obrázky a 100 obrázkových karet. Hru je možno hrát v několika variantách , ta základní spočívá v tom, že otočíte kartu s obrázkem, a potom budete co nejrychleji točit hracím kolem, dokud nenajdete hledaný obrázek. Kdo najde obrázek nejrychleji, získává kartu, hráč s nejvyšším počtem karet je vítěz. Možná se vám to zdá jednoduché, ale věřte, že v tom soustředění a snaze být co nejrychlejší vám nervozita občas zamotá prsty a přehlédnete i to, co jindy vidíte hned a v pohodě. Hra tedy učí děti i zbytečně nespěchat, nebýt zbrklý, soustředit se a zklidnit se při hře. Není to vždycky jednoduché. Není to leckdy jednoduché ani pro nás dospělé, protože  i my musíme ovládat emoce – u nás, než jsme se tak nějak do hry dostali, nás děti porážely na celé čáře. A věřte, že prvních pár her vám to nevadí, po nějaké době to ale začne znervózňovat a musím přiznat, že jsme pak večer s manželem na vnuky trochu trénovali – byli prostě lepší, ale chtěli jsme taky někdy vyhrát :-D.

Hra má samozřejmě k sobě i pravidla s návodem na další možnosti hraní. Variant je několik, a můžete si i sami případně vymyslet nějaké svoje pravidlo. Například další variantou je, že vybraný vedoucí hráč bude dávat ostatním nápovědy, co je na kartě – kartu tedy nevidí, pouze odhadují- třeba co se rýmuje na puška ( může to být třeba muška, nebo tužka) a podobně. Další variantou je, že vedoucí hráč napoví pouze první písmeno hádaného slova – tento předmět začíná na A….Nebo možnost nápovědy: Tuto věc řídí astronaut, tato věc žije v zoologické zahradě a musí být ve velké kleci, a podobně.

Hra Bystroočko je hra postřehová, je to novinka s úplně novým herním mechanismem – nepracuje jen s obrázky,ale i se slovy a písmeny. Velkou výhodou téhle hry je, že nepotřebuje ke hraní velký prostor – každý hráč má své kolečko s výřezy a obrázky, a hrací karty s obrázky jsou malé. Hra je tak vhodná nejen k domácímu hraní, ale i na cesty – můžete ji hrát i ve vlaku, nebo na dovolené, nezabere vám příliš místa,ale přinese spoustu zábavy.

Jak už jsem psala, tahle hra je prima na pocvičení postřehu, ale i trénuje trpělivost a paměť. U nás tahle hra baví nejen děti, baví i dospělé, právě pro možnost různých variant hraní. Velkou výhodou je i rychlost dohrané hry – jedno kolo jsme hráli v průměru asi 20 minut, nejdéle do 30 minut. Pokud tedy rádi trávíte čas se svými blízkými, a máte rádi hry a zábavu, u téhle hry zažijete spoustu radosti, zábavy a smíchu, je opravdu prima.

Pokud si chcete hru koupit, klikněte zde: Postřehová hra Bystroočko

Pokud si chcete prohlédnout celý sortiment společnosti Mindok, klikněte zde: Mindok.cz

Mluvící pejsek Pafinka a Dětský naučný tablet s kreslící tabulkou

Vánoce už klepou na dveře a já vybírám dárky pro vnoučata. A protože mám ráda hračky, které se dětem nejen líbí, ale zároveň je i něco naučí a stimulují jejich dovednosti, vybrala jsem hračky, které splňují všechny moje požadavky. A spoustu krásných naučných hraček jsem našla na stránkách superprodukt.cz.

Pro holčičky je to úžasná psí holčička Pafinka. Pejsek Pafinka je hračka od návrhářky Romany Andělové navržená pro české děti.

Pafinka umí mluvit, vypráví dětem dlouhé pohádky a říkadla (o lidském těle, jak správně jíst, jak přecházet silnici, jak si správně vyčistit zoubky a podobně), zpívá známé písničky – celkem 26 audiosouborů. Hlas Pafince propůjčila moderátorka Míša Jadrná.

Na Pafince mne nadchla čistota zvuku- je jí krásně rozumět. Mluví zřetelně a jasně, bez ruchů a šumů. V kvalitě zvuku předčí mluvící hračky zahraničních firem. Velikostí je přizpůsobena malým dětem, které ji lehce zvládnou nosit samy. Rozměry má 20 cm x 14 cm x 17,5 cm, funguje na 2 tužkové AA baterie – pozor, nejsou součástí balení, takže je třeba si je dokoupit.

Tělo Pafinky je z plastu a plyšového materiálu. Díky plastovému zadečku sedí pevně na místě, kam ji posadíte, a nepadá. Plyš je příjemný na mazlení. Plyšová je celá hlavička a tlapky, malým dětem je tedy Pafinka na pomazlení příjemná.

Pohádky a písničky jsou pouštěny pomocí kulatého tlačítka na bříšku, tlačítko při hraní barevně bliká (červená a zelená barva), večer mají tedy děti i barevné osvětlení. Tlačítko má i funkci pauza při stisknutí během hry, a funkci automatického vypnutí, pokud si dítě přestane s hračkou hrát. Nestane se tedy, že by se baterky vybily, když si děti nehrají a nevypnou hračku. Hračka je kvalitní a bezpečná, splňuje všechny potřebné normy a požadavky EU – splňuje normy EN71. Pafinka je vyráběna v Čechách pod vlastní značkou Pafaas.

Pokud si chcete Pafinku koupit, klikněte zde: Mluvící pejsek Pafinka

A protože Pafinka je hračka přece jen spíš pro holčičky, pro kluky jsem vybrala krásný Pafíkův mluvící tablet s kreslící tabulkou.

Chytrá hračka, která děti učí abecedu – českou včetně háčků a čárek, písmena i pomocí slov podle začátečního písmene, číslice, hraje melodie. Bonusem je kreslící tabulka s tužkou, a dvě malá razítka. Děti si tak mohou vytvořit obrázky, nebo zkoušet napsat písmenka a číslice, co se zrovna naučily. Dětský tablet s kreslící tabulkou je v originálním provedení od výtvarnice Romany Andělové, vytvořený podle potřeb a zvyklostí českých dětí. Hračka funguje na 3 tužkové baterky – pozor, nejsou součástí balení. Mluvenému slovu z tabletu je krásně rozumět, všechna slova jsou namluvena velmi zřetelně bez ruchů a šumů, byla jsem kvalitou zvuku mile překvapena. Obrázky na tabulce jdou dobře smazat, nezůstávají žádné šmouhy na pozadí.

Pokud si chcete dětský tablet koupit, klikněte zde: Dětský pafíkův tablet s kreslící tabulkou

Pokud tedy sháníte hračky, které děti něco naučí, a budou se jim líbit, určitě si prohlédněte nabídku na stránkách superprodukt.cz – najdete tu spoustu tipů na kvalitní,naučné, zdravotně nezávadné hračky splňující normy na hračky v EU.

Celý sortiment eshopu si prohlédněte zde: www.superprodukt.cz

Pexetrio

Je asi zbytečné se ptát, jestli znáte Pexeso. Je to zpravidla jedna z prvních her, se kterou se děti jako malé seznamují. Vypadá to, že pexeso nás provádí od dětství všechny už dlouho. Překvapilo mě ale, že hra Pexeso jako taková není až tak sterá, jak jsem si myslela.  Vznikla až roku 1959, původně jako soutěž, pod názvem PEkelně Se Soustřeď. A protože je to hra dobrá, zdomácněla a je velmi oblíbená. Na trhu je opravdu velká spousta pexes, já si nejvíc pamatuji z dětství na to pohádkové s postavičkami jako Rumcajs, Maková panenka, víla Amálka a další. Pexeso jsem mnohokrát hrála se svými dětmi, ráda ho hraju i a vnoučaty. Tedy jen do určitého věku, jakmile dosáhnou zhruba pěti let, mají natrénováno a je skoro nemožné je porazit. Děti mají skvělý postřeh a paměť, jen je třeba ji trénovat. A proto mne nadchla hra, kterou jsem nedávno objevila, a to je Pexetrio. Jedná se o složitější variantu pexesa – nehledají se dva obrázky, ale tři. Pro děti i pro dospělé je to něco úplně nového. Je třeba víc se soustředit, víc si pamatovat, a i zábavy je u Pexetria mnohem víc. Já jsem některé druhy Pexetria pro vás otestovala s vnuky. Hrací kartičky pexetria jsou z kartonu, pevné, s oblými rohy,aby se děti neporanily a hlavně s krásnými a roztomilými obrázky.

Pexetrio Z pohádky do pohádky:

Hra obsahuje 36 pexekartiček. Děti hledají vždy tři kartičky, které patří k určité pohádce. Aby to měly trochu lehčí, je vždy v horní části kartičky symbol, který k pohádce patří, aby si děti byly jisté, jaký obrázek patří k dané pohádce. Například k pohádce O červené Karkulce mají v rohu kartičky symbol vlka.

Kartičky před hrou se promíchají a rozdají stejně, jako jste zvyklí u pexesa. Při hře každý hráč otáčí vždy tři kartičky – tím je hra jiná, trochu složitější a zábavnější. Pokud najdete tři kartičky se stejným symbolem, vezmete si trojici k sobě, hráč s největším počtem trojic vyhrává. V Pexetriu Z pohádky do pohádky najdete tyto pohádky: Karkulka, Perníková chaloupka, Kocour v botách,Pinocchio,Sněhurka, Šípková Růženka, Zlatovláska, Malá mořská víla, Zvířátka a Petrovští, Ošklivé káčátko, Kouzelné fazole, Děd Vševěd. V návodu hry je i velmi stručně ke každé pohádce převyprávěn její obsah. Je fajn si i při hře s dětmi o pohádkách povídat.

Pexetrio Z pohádky do pohádky je pro 2-4 hráčů, pro děti od  5 let ( ale u nás zvládly i mladší děti).

Pokud si chcete pexetrio koupit, klikněte zde: pexetrio  Z pohádky do pohádky

Další Pexetrio, které bych vám chtěla představit, je Baribal – malý kutil.

Hra je pro 1 – 5 hráčů, pro děti od 3 let a je … prostě nádherná. Na obrázcích na 36 pexekartách jsou krásné roztomilé obrázky modrého medvídka Baribala – malého kutila s nářadím. Děti se s medvídkem učí pojmenovat jednotlivé druhy nářadí a seznamují se s jejich použitím. Základní verze hry je opět stejná jako u všech ostatních pexetrio her – kartičky z kartonu se rozdají obrázkem dolů do řady, začíná nejmladší hráč, otočí tři kartičky a hledá podle symbolů, které typy nářadí k sobě patří. Kdo najde trojici stejných symbolů, vezme si ji k sobě a vyhraje ten, kdo má nejvíce trojic. Hry je několik variant, se kterými se seznámíte v brožurce s pravidly. Pro menší děti je i varianta hry Loto-trio, kde děti pokládají kartičky na plakátek s předtištěnými obrázky. Hra je opět pro děti velmi zábavná, a hlavně poučná. Děti se s medvídkem Baribalem seznámí s různými druhy nářadí, které jsou doma běžně používány. Při hře je opět velký prostor pro komunikaci a povídání si s dětmi. Hra Pexetrio Baribal malý kutil je kromě hry pexetria i hrou loto trio a zároveň malou encyklopedií pro rozšíření slovní zásoby dětí a seznámení se s nářadím.

Pokud si chcete pexetrio koupit, klikněte zde: Pexetrio Baribal - malý kutil

Poslední pexetrio, které jsme doma vyzkoušeli je Pexetrio Plus Savci.

Hra je pro 1-5 hráčů, ve věku od tří let. V téhle hře je 54 kartiček z kartonu s nádhernými reálnými obrázky zvířat – savců. Děti se tak formou hry seznamují se zvířaty. Velmi oceňuji realistické znázornění zvířat – děti zjistí, jak opravdu vypadá například vlk, medvěd, srnec, svišť a další zvířata. Děti zjistí i jaké mají zvířata stopy a čím se živí. Aby bylo snažší přiřadit správnou stopu ke zvířeti, je opět na každé kartičce v horním rohu symbol, který patří vždy ke 3 obrázkům – tedy zvířete, jeho stopy a toho, čím se živí. Hledají se opět trojice, vyhrává hráč s největším počtem trojic. Hru lze hrát opět i jako loto – děti přikládají kartičky na plakátek s předtištěnými zvířaty. Hra je velmi zábavná i velmi poučná. I dospělé bude bavit. Já sama jsem u spousty zvířat nevěděla, jaké mají stopy. V pexetriu Plus Savci je více kartiček – je jich 54, hra tedy trvá o trochu déle a je i trochu složitější.

Pokud si chcete koupit pexetrio savci, klikněte zde: Pexetrio Plus Savci

Hry Pexetrio jsou skvělou hrou, která vychází z principu hry pexeso, která baví děti i dospělé. Variantu si vyberte podle svých představ a toho, co vás a vaše děti baví. Hra Pexetrio má vždy několik možností hry, a několik stupňů obtížnosti, je zábavná, svižná, chytrá a poučná ,pokud odeberete z trojice jednu kartičku, můžete si zahrát samozřejmě i klasické pexeso s dvojicemi. Děti se nejen baví, ale hrou se i nenásilně učí. U nás je z pexetria velké nadšení. A nadšená jsem i já, jako dospělý. Pexetrio je moderní, krásně zpracovaná hra, obrázky jsou velmi hezky nakreslené – realistické a přitom se dětem moc líbí, kartičky jsou na tvrdém kartonu, takže se hned neohýbají a neničí, rohy jsou oblé, takže si děti nijak neublíží. A hlavně – je tu i spousta prostoru ke komunikaci s dětmi – nad pexetriem si prostě celá rodina užije spoustu zábavy a o to jde především – o trávení času spolu a společné prima chvilky. Mohu vám tuhle hru určitě doporučit. Je báječná.

Pokud si chcete prohlédnout celý sortiment eshopu, kliněte zde: www.pexetrio.cz