Testování a recenze hračky, hry a RC modely

Bojující RC mini tanky - 2ks v balení - Tiger vs T-34

14.11.2016 12:14

Pokud si lámete hlavu s tím, co darovat pod stromeček nebo k narozeninám klukům a mužům ve vaší rodině, přečtěte si tuhle recenzi z testování bojujících minitanků.

Bojující RC mini tanky (2 kusy v balení)- tank Tiger proti tanku T34.

Mini tanky jsou opravdu mini, vejdou se vám s přehledem do dlaně, takže s nimi lze jezdit i po stole. Pokud vaši chlapci, manželé, nebo jiní členové rodiny mají rádi tankové bitvy v televizi nebo na počítači, vlastně si takovou jednu tankovou bitvu přenesou z virtuální reality do skutečného života.  Tanky mohou jezdit po stole, ale protože mají opravdu pásy a nikoliv kolečka, s přehledem zvládají jezdit i po koberci a zvládají i malé překážky z papíru. K tankům v balení dostanete 2 vysílačky (na 4 tužkové baterie), ze kterých se tanky nabíjejí. Každá vysílačka má svou anténu, zkoušeli jsme jezdit i poměrně blízko vedle sebe a navzájem se signál z vysílačky neruší, každý si tedy ovládá svůj tank. Dosah vysílaček je až 10 metrů, lze tedy jezdit i po celé místnosti.

Při ježdění s minitanky opravdu bojujete – tahle Německo – Ruská bitva na stole vás doslova pohltí a pobaví. Každý tank může dostat až čtyři zásahy. Když zasáhnete protivníka, zaklepe se a zabliká, po čtvrtém zásahu se zastaví na místě a zůstane stát a vy jste vyhráli. Bojovat můžete kdekoliv. Chvíli nám trvalo, než jsme se naučili s tanky jezdit – jsou poměrně hbité a rychlé, takže to chce chvilku na to naučit se ovládat  směr, kterým tank pojede – můžete jezdit dopředu, dozadu i otáčet se do stran.

Tanky jsou velmi dobře propracované (hned vedle pásu na spodní straně tanku je maličký vypínač, kterým tank zapnete a vypnete). Pak už jen zapnete ovládací vysílačku, a s nabitým tankem jezdíte.

Je to úžasná hračka, která bude bavit celou rodinu. Pokud chcete vytáhnout svoje děti od počítačů, tyhle tanky spolehlivě zaberou. A bavit budou vlastně každého muže s duší kluka. U nás se na bitvy dělají dokonce pořadníky a pánové si staví vlastní tankové pole, na kterém budou s tanky jezdit a bojovat. Musím přiznat, že i mě tyhle minitanky zaujaly a baví mě s nimi jezdit a bojovat, jen budu muset někde bokem víc trénovat ježdění, pánové jsou v ovládání zručnější a rychlejší, tank, který se rozbliká a zastaví je většinou ten můj.

Bojující RC minitanky jsou skvělou variantou na dárek. Přinesou vám spoustu radosti, zábavy a smíchu. Určitě potěší každého muže  od 6 do 90 let, který má stále duši kluka a rád si hraje a baví se.

Rozměry: 7x7x3 cm

Dosah: cca 10m

Dostřel: až 1,5m

Typ RC tanku: T-34 a German Tiger

pokud se chcete podívat na video, jak tanky fungují, klikněte zde: Bojující RC Mini tanky

Bojující minitanky koupíte za nejlepší cenu na trhu zde: www.rcobchod.cz  po kliknutí na tento odkaz: RC bojující minitanky

Dětský tablet Šikulka a Mluvící kouzelné karty

Blíží se Den dětí a konec školního roku.  A my maminky a babičky budeme dělat svým malým miláčkům radost. Největší radost dětem udělají bezesporu hračky. A nejvíc hračky zvukové. No a my, rodiče, máme zase zájem, aby hračky dětem přinášely nejen radost, ale aby se jimi také něco naučily.

A já jsem našla takový ideální dárek pro zvídavé děti. Je to Chytrý šikulka naučný tablet (a TV HRA).

Tahle úžasná hračka obsahuje 98 aktivit, při kterých se děti báječně baví a vůbec nepostřehnou, že se vlastně i učí.

Děti se učí s Pafíkem a Pafinkou ( Pafík je pejsek pro kluky a Pafinka psí holčička pro malé slečny) na tabletu , který je celý v českém jazyce , oproti anglickým výrobkům se tady děti učí opravdu celou českou abecedu, včetně háčků a čárek. V tabletu je spousta slov, písmen, početní úlohy, logické hry (pexeso,učení tvarů,směry, pohled v zrcadle,složení obrázku, najdi stejný stín,nauč se pohyb,najdi cestu, trefuj tvary,sestřel kostky a další a další), i učení se hodin, které děti někdy dost potrápí se s Pafíkem stane prima hrou– prostě tolik různých možností hraní, že se děti nenudí ani chvíli.

Tablet má připojení k televiznímu přijímači (kabel je součástí balení), děti tedy mohou tablet používat a vy vidíte, co zrovna dělají. Tablet je na nabíjecí baterii, takže odpadá řešení problému s dokupováním tužkových baterií. Součástí balení jsou i sluchátka (musím přiznat, že po hodině hláskování jsem byla za sluchátka moc ráda).

Ovládání tabletu není vůbec složité – než jsem si stihla přečíst návod, Vojta už si s tabletem hrál.

Hračka je uživatelsky velmi příjemná, dobře se ovládá a hlavně děti opravdu baví. Takže tenhle tablet je bezva dárek pro naše malé rošťáky a princezny. A protože nás čekají i cesty na prázdniny a dovolené spojené s dlouhým cestováním autem, místo otravného „už tam budem?“ dejte dětem do ruky dětský tablet Chytrý šikulka a máte o zábavu postaráno.

Hračka je určena pro děti ve věku 3-9 let, hračku příjemným hlasem namluvila moderátorka a herečka slečna Míša Jadrná.

Další novinkou pro naše malé rarášky, kterou bych Vám chtěla představit, jsou Pafíkovy kouzelné (mluvící) karty.

Tahle hračka funguje na  3 AAA (1,5V) baterie, doporučená je pro děti od tří let.

Pafíkovy kouzelné karty učí děti poznávat činnosti z běžného života a různé předměty. Ve hře je informační panel, který začne po zasunutí karty fungovat a navádět sám děti, co mají dělat dál.

Třeba vloží kartu Moje rodina- karta hlasem oznámí: Moje rodina. Hra dítě seznámí s tím, kdo je na obrázcích – například: To je moje maminka a dítě zmáčkne kde je obrázek maminky. Pokud dítě odpoví správně, je pochváleno a hra mu zatleská. Pokud se dítě splete, je upozorněno, že se spletlo, a je mu vysvětleno, jakou věc zmáčklo. Zmáčkne–li tedy místo maminky třeba obrázek tatínka, ozve se: To je špatně. To je maminka. Najdi kde je tatínek. Hra funguje na principu seznamování se s předměty a věcmi kolem nás, je nenáročná na obsluhu a děti moc baví. Ke hře je osm vzdělávacích karet.

Zaujaly Vás hry Pafíkův chytrý naučný tablet a Kouzelné karty? Udělejte tedy ke Dni dětí svým dětem velkou radost.

Hry jsou ke koupi na www.superprodukt.cz

Hry Albi Svět v kostce a Cortex Challenge

Všichni jsme hraví- máme rádi hry. Naštěstí na trhu už je spousta her, kterými se jde zabavit a pobavit.  Jsou různé typy her. Hry pro malé děti, pro větší děti,pro dospělé, nebo hry rodinné.  AŤ je to jaký chce typ hry, vždycky je u nich zábava a emoce. Já třeba jsem ten typ, že i když je název hry Člověče nezlob se, vždycky mě naštve když prohraju. Mrzí mě, že nemůžu nijak hru ovlivnit – hází se přece kostkou a je to všechno jen o štěstí, a když mne vyhodí s figurkou těsně před domečkem, tvářím se, že mi to nevadí,ale uvnitř moc v pohodě nebývám. Proto mám raději třeba hry paměťové – tam už hru ovlivnit můžu a o to víc mne baví. Chtěla bych vám představit hry Svět v kostce a hru Mozkovna –Cortex Challenge od společnosti Albi.

Hra Svět v kostce je hra desetiminutová na procvičení paměti a vědomostí. Dá se hrát kdykoliv a krátká doba hry je fajn, jde ji totiž hrát kdykoliv přes den, i když nemáme moc času.

Cíl hry je nasbírat během deseti minut co nejvíc karet. Hra se skládá z přesýpacích hodin, osmistěnné kostky a 71 paměťových karet.Hra je určena pro dva a více hráčů (to je nejvíc legrace), lze ji hrát ale i když jste sami – jako procvičení a trénink, je tedy vhodná i pro jednoho. Je vhodná pro děti od 8 let.

71 karet s různými státy – ty jsou obklopeny obrázky, na kterých jsou věci typické pro daný stát zvířata, rostliny, plodiny nebo činnosti pro stát typické, osobnosti nebo památky. Karty jsou vyrobené z kartonu, neohýbají se, takže se nemusíte bát, že se hned zničí, přesýpací hodiny jsou nastaveny na 10 vteřin – mě se zdálo, že se přesýpají rychle,ale měření nás přesvědčilo:je to opravdu 10 vteřin.

Pořadí otázek se ale mění, takže nikdy nevíte, jakou otázku dostanete. Hrát začíná nejmladší hráč, 10 vteřin po dobu než se přesypou hodiny si obrázek prohlíží, pak předá kartu dalšímu hráči a hodí kostkou, musí odpovědět na otázku se stejným číslem, jako padlo na kostce. Pokud hráč uhodne, kartu si ponechává, pokud neuhodne, vrací kartu do krabičky a hraje další hráč. Kdo nasbírá za 10 minut nejvíc karet je vítěz. Možná se Vám pravidla zdají z popisu složitá, ale jakmile hru uvidíte před sebou, velmi rychle ji pochopíte a budete se bavit. Možná vás překvapí, kolik věcí si zapamatují právě děti, a vyhrát nad nimi není vůbec jednoduché. V malé krabičce se tak ukrývá opravdu spousta zábavy a hlavně vědomostí. Věřte, že díky téhle hře nejen vaše děti,ale ani vy nebudete mít potíže se zeměpisem – zapamatujete si totiž kromě zajímavých informací o různých státech i to, jak který stát vypadá (jaký má tvar na mapě). Hra je opravdu zábavná a určitě velmi vhodná pro všechny věkové kategorie, ze hry Svět v kostce by měl Komenský opravdu radost. Tady se opravdu formou hry naučíte víc, než byste čekali.

Hra Cortex Challenge je úžasná hra pro všechny, kdo si chtějí u hry odpočinout, ať už jsou to zkušení hráči, nebo méně zkušení. Hra je vhodná pro hráče od 8 let ( já bych ale dala o něco starší asi kolem 11 let),, hra trvá kolem 15 minut, vhodná je pro 2-6 hráčů.

Hra je uložena v malé šedomodré krabičce s obrázkem mozku. Ten taky budete muset pořádně zapojit. U téhle hry je totiž takové množství úkolů,že ani po opakovaném hraní si je nebudete pamatovat. V krabičce je 90 kartiček a jeden arch tvrdých dílků – ty vycvaknete a stanou se díly mozku s různými barvami. U této hry jsou pravidla trochu složitější, nebudu je tedy rozepisovat, nemusíte se ale bát, že je nepochopíte. Po přečtení, když máte karty a dílky v ruce velmi rychle pochopíte, jak se hra hraje. Úkoly jsou různých obtížností, takže se při hře budete bavit. Cortex Challenge je typ hry postřehové, je to chytrá hra, u které se budete muset soustředit, zapojit mozek na plné obrátky a odměnou vám bude bezva hra a zábava, kterou můžete s přáteli hrát v podstatě kdekoliv a můžete ji s sebou vzít kamkoliv – vejde se vám lehce do batohu nebo tašky.

Tahle hra je spíš pro starší děti a dospělé, takže pokud máte děti na druhém stupni a nevíte, jakým dárkem je potěšit, tahle hra je bezva volbou. Budou ji určitě rádi hrát i s kamarády.

Pokud si tedy ještě nejste jistí tím, jakým dárkem potěšit své blízké na vánoce ( nebo jim prostě jen udělat radost), určitě sáhněte pro hry od Albi Svět v kostce a Cortex Challenge.

hru Svět v kostce koupíte po kliknutí zde: Svět v kostce

hru Cortex Challenge koupíte po kliknutí zde: Cortex Challenge

celý sortiment Albi si prohlédnete po kliknutí zde: Albi.cz

Dárky na Valentýna

Valentýn. Svátek, který někteří milují, jiní ho nesnáší a tvrdí, že k nám byl uměle importován.

Já osobně si myslím, že každý svátek, nebo den, kdy je oslavována láska a lidi jsou si blízcí je, je skvělý a měl by být slaven. Vždyť kolik je dnů, kdy jsou na sebe lidi milí a připravují si něžná překvapení? Mělo by jich být hodně, ale určitě tomu tak není – běžné starosti v nás často ubíjejí ty hezké pocity. A tak hoďme za hlavu předsudky, přestaňme bručet a slavme svátek lásky. A k té správné oslavě patří i dárek pro partnera. Stále si lámete hlavu, co svému milému – milé věnovat, aby měli radost?

Není třeba kupovat drahé veledary. Dárky věnované s láskou jsou často nejlepší. A právě takové milé dárky od srdce koupíte na eshopu Albi – tam mají tolik krásných dárků, že si vybere určitě každý. Já jsem pro Vás vybrala některé z nich:

Pro páry je skvělá hra Nespoutané laškování.

Pokud váš partner není zrovna typ na hraní her, věřte, že tuhle hru si s vámi zahraje rád. Hra Nespoutané laškování je hra pro páry i pro skupiny – já jsem tedy spíš pro párovou variantu, ale kdo si troufá, ať zkusí. Hra nikoho k ničemu nenutí, je na každém, nakolik je odvážný a na co si troufá.

Nespoutané laškování je hra erotická, je v ní 200 karet, na kterých je více než 450 úkolů – jak píší ve hře, červenání je povoleno – já tedy asi červená budu, ale o tom ta hra asi je, ne? Dopřát sobě i partnerovi výjimečné chvilky s jinými zážitky, než je obvyklé – a tím vlastně váš hezký večer udělat zvláštním a neobvyklým. V téhle hře je fajn nechat stud za dveřmi, a hrát s partnerem hru, která Valentýnský večer ozvláštní, zpříjemní, a věřte, že na tenhle večer oba nezapomenete.

Hra Nespoutané laškování obsahuje 70 karet Výzev, 70 karet Sázek, 30 karet Peprných výzev, 30 karet Peprných sázek, 40 žetonů bodů ve tvaru srdce, 12 oboustranných hráčských žetonů, Roztoč-to-vač, peříčko, 2 přehledové karty, 2 šátky na spoutávání či zakrývání očí a pravidla.

Chcete tedy zkusit okořenit váš vztah něčím zajímavým, jiným a zvláštním, pak je tahle hra pro vás to pravé.

Pokud si netroufáte na erotickou hru, nevadí – prima dárkem pak jsou Hříšné stírací losy.

Hříšné stírací losy jsou ve variantě Vášeň, nebo Romantika. S těmito stíracími losy vyhraje opravdu každý. V jednom balení je 10 stíracích losů, na každém vyhrávají 3 stejné symboly.

Já jsem zvolila jemnější variantu Romantika – vždyť romantika ke svátku Valentýna patří ze všeho nejvíc. A co lze na stíracím losu vyhrát? Například vášnivé líbání, masáž, romantickou večeři při svíčkách, nebo sledování oblíbeného filmu a další. Losy za vás rozhodnou, jaký dárek pro vašeho partnera bude tím pravým Valentýnským překvapením. Tenhle dárek určitě ocení dámy i pánové – je plný překvapení a romantických aktivit.

Ani losy pro Vás nejsou to pravé? Pak je tu dárek, který ocení určitě každá žena.

Je to Hřejivé srdce Albi.

Tohle plyšové rudé srdíčko zahřeje každou ženu –a to doslova. Srdíčko vložíte na 1,5 minuty do mikrovlnné trouby a ono vás bude až dvě hodiny hřát(zkoušela jsem, jestli opravdu tak dlouho,a musím potvrdit, že pod peřinou vydrží hřát opravdu skoro dvě hodiny). Pro ty, co se chtějí naopak ochladit, stačí vložit srdíčko do lednice.

Srdce má velikost 21 x 20 cm, je tedy v praktické velikosti, která nezabere příliš místa.

Srdíčko je plněno lněnými semínky a levandulí, pokud ho tedy zahřejete, příjemně se rozvoní uklidňující levandulovou vůní.

Protože my, holky míváme často hodně studené nohy, a přiznejme, že teplé vlněné ponožky do postele jsou na Valentýna trochu asexuální, bude tenhle dárek v podobě krásného červeného plyšového srdce pro nás tím pravým dárečkem.

Pokud si stále lámete hlavu, jakým dárkem překvapíte svého partnera (partnerku) na Valentýna – na eshopu Albi nakoupíte dárky originální, vášnivé i romantické. Vybere si určitě každý.

Pokud si chcete koupit hru Nespoutané laškování, klikněte zde: Nespoutané laškování .

Pokud chcete koupit stírací losy, kliněte zde: Hříšné stírací losy .

Pokud chcete koupit hřejivé srdce s levandulovou vůní, kliněte zde: Hřejivé srdce

Eshop Albi navštívíte po kliknutí zde: eshop Albi .

Vikingové v bouři

Vikingové v bouři ( Smart hra,. vydavatelství Mindok, autor Raf Peeters)

Tahle logická hra mne zaujala už na první pohled. Do krabičky je totiž vidět a krásně do detailu zpracované lodě mne zaujaly. Vikingské lodě se mi vždycky líbily a tak jsem zvědavě do hry nahlédla. Další super výhodou je, že hlavolamovou hru může hrát sám jeden hráč, potřebujete- li tedy zabavit své dítko, nebo sebe, můžete začít hrát prakticky hned a kdykoliv.

Hra je tvořena plastovou deskou s oceánem, figurkami lodí, točnami s vlnami ( půlkruhové díly s výřezy vln, po kterých se lodi pohybují) a barevnými plastovými označeními přístavů. Ke hře patří i brožurka se zadáními jednotlivých her a jejich obtížností.

Úkoly jsou rozděleny po patnácti do čtyř stupňů obtížnosti. Nejjednodušší Starter mohou hrát už děti od 6 let, a v pohodě ho po chvíli zvládnou a opravdu se zabaví. Hru máme teprve krátce, já jsem tedy ,přiznávám, do nejobtížnějšího Master ještě nedošla, ale v každé volné chvíli si s hlavolamovou hrou taky jdu pohrát. Tahle hra zaujme, chytí a baví.

Pravidla hry nejsou vůbec složitá.

Vyberete si obtížnost a nastavení hry, kterou chcete hrát. Potom podle zadání nacvaknete barevné šipky, které značí přístav. Podle obrázku nastavíte i otočné vlny. Úkol je dostat lodě podle barvy k přístavu – takže červenou loď k červenému, žlutou k žlutému atd..

Lodě sousedí se dvěma točícími se vlnami, a je jen na vás, kam se loď bude pohybovat. Některá kolečka jsou ale ve hře zablokovaná, takže s nimi nejde v dané chvíli pohnout. Musíte si tedy cestu rozmýšlet, aby se vám nepotkaly dvě lodi, protože hrajete se všemi. Pokud se vám stane, že dojedete lodí k jinému přístavu, jde se samozřejmě i vrátit a pokračujete jiným směrem.

Tahle hra nás doma chytila všechny. Hlavolamové hry jsem, přiznávám, doposud neznala, o to víc jsem jí nadšena. My doma hrajeme hry moc rádi, občas je ale problém najít spoluhráče. Tahle hra spoluhráče nepotřebuje, i když hrát ve dvou je vždycky zajímavější a jiné, bude vás tedy bavit i ve dvou hráčích – i když v pravidlech to není, my jsme hráli i ve dvou hráčích, každý měl dvě lodě a snažili jsme se dostat ty svoje dvě lodě co nejdříve do přístavu. Moc se mi líbí, že hra podporuje logické myšlení – a to nejen dětí, ale i nás, dospělých.

Pokud tedy chcete zabavit rodinu a vytáhnout děti od počítačů, tahle hra je určitě bude bavit. Doporučuji jen sehnat si nějaký sáček na lodě a plastové dílky, a pak můžete hru vozit sebou i v autě a děti se nebudou nudit, zabaví se spolu s Vikingy.

Hlavolamová hra Vikingové v bouři od společnosti Mindok  mne překvapila a u nás doma se zařadila rázem mezi nejoblíbenější. Je skvěle zpracovaná (lodičky jsou opravdu krásné), ale hlavně je opravdu chytře sestavená a vymyšlená, nutí nás rozhýbat myšlení ( což je po práci na počítači a koukání do obrazovky milé a příjemné, občas překvapivé – tahle hra nás nutí myslet jiným způsobem, než jsme zvyklí u elektronických her), a logicky myslet. Prima je i odstupňování obtížnosti do čtyř skupin, mohou tedy hrát i malé děti stejně jako dospělí. Velkou výhodou je, že hra je pro jednoho hráče, nemusíte tedy čekat, až bude mít někdo čas si s vámi zahrát. Vikingové v bouři se tak řadí mezi hry, které by doma neměly chybět.

Pokud si chcete hru Vikingové v bouři koupit, klikněte zde: Vikingové v bouři

Pokud si chcete prohlédnout celý sortiment her, klikněte zde: www.mindok.cz

RC off road auto na ovládání

Terénní RC auto off-road – Zelený

Chtěla bych vám představit auto na dálkové ovládání z internetové galerie Lunzo.cz.

Jedná se o terénní auto off-road v zelené barvě. Vhodné je pro starší teenagery od 14 let až po dospělé muže s duší kluka do 99 let.

Pokud chcete dostat teenagera od počítače, kupte mu terénní auto na dálkové ovládání. A nejen dospívající mladí muži budou nadšeni. U nás s autem závodí všichni mužští členové rodiny.

Auto je v provedení plast – kov, a jezdí opravdu rychle a překvapivě snadno si poradí s terénními překážkami díky odpružení na všech čtyřech kolech. Vysílačka má poměrně velký dosah, v pohodě jsme dojeli do poloviny fotbalového hřiště. Zvláště bych chtěla vyzdvihnout výdrž baterie – oproti jiným modelům aut na dálkové ovládání má opravdu velkou výdrž. Výrobce uvádí 20 minut, nám se povedlo jezdit přes půl hodiny a to jsme auto nijak nešetřili. Dobíjecí baterie je výhodou (naštěstí autům na tužkové baterie už téměř odzvonilo, tam byla výdrž minimální).

Auto je vhodné na všechny povrchy – na asfalt, trávu, poradilo si s pískem a kamínky. V pohodě si poradí i s překážkami, je tedy prima postavit si dráhu a pak závodit, kdo ji rychleji projede. I po nárazu na zeď se dokázalo odrazit a pokračovat v jízdě.

Auto má vzhled závodní buginy, se 4 velkými odpruženými koly, zpracování je kvalitní, auto vypadá opravdu designově dobře.

Detailní popis produktu

Terénní RC auto off-road na dálkové ovládání.

Uskutečněte pořádné rally závody!

Vhodné pro děti od 14 let.

Obsah balení: auto, dálkový ovladač, baterie, nabíječka, krabička

Materiál: plast, kov

Napájení: elektrická energie

Nabíjecí napětí: 110 - 240 V

Výdrž baterie: 20 minut

Rozměry: 28 x 16 x 15 cm

V internetové galerii Lunzo.cz auto koupíte za velmi přijatelnou cenu. Poměr cena kvalita je u tohoto auta skvělá. Pokud celé testování shrnu, tak auto dopadlo opravdu výborně, zvládá jezdit po všech površích ( vodu jsme nezkoušeli, tam by byl třeba asi nějaký impregnační sprej), poradí si s překážkami- lehce zvládl přejíždět například mezi sedačkami na fotbalovém stadionu, jezdí rychle, dobře vypadá – je to ideální dárek pro všechny muže od 14 let věku.

internetové galerii Lunzo.cz nakoupíte  i jiné varianty RC modelů, a nejen  to. V podstatě zde nakoupíte dárky pro sebe i celou rodinu. Od oblečení přes hračky až po hodinky nebo elektroniku. Rozsah sortimentu je opravdu velký, a to vše za velmi příznivé ceny a bez placení poštovného. Internetová galerie Lunzo.cz - to je spousta výhodných nákupů, spousta slev, akcí a soutěží. Já se na Lunzo.cz vracím pravidelně a ráda. Zboží je kvalitní ,komunikace s eshopem je výborná, doba dodání vždy odpovídá době uvedené u daného zboží, ceny jsou velmi příznivé.

Pokud si chcete koupit RC auto, klikněte zde: Terénní RC auto off road zelené

Celý sortimen internetové galerie si prohlédněte zde: Lunzo.cz

krátké testovací video zde: MVI_0076.MP4 (18278952)

Plyšový slon na mazlení a do postýlek

Červen je měsíc, který patří dětem. Začíná Dnem dětí (1.6.), a končí vysvědčením, které pro děti znamená ohodnocení jejich celého školního roku, a hlavně začátek vytoužených prázdnin.

Pokud chcete udělat dětem radost třeba ke Dni dětí, nebo dát dárek k narozeninám, svátku, za vysvědčení nebo jen tak – pro potěšení, mám pro vás super tip.

V obchodní internetové galerii Lunzo.cz mají úžasného slona. Plyšového, měkkého, hebkého – prostě úžasného slona.

Sloni jsou velmi oblíbená zvířata u dětí i dospělých, jsou to zvířata chytrá, moudrá a traduje se o nich, že nosí štěstí. A tenhle slon přinese vašim dětem nejen štěstí, ale i spoustu radosti. Pokud teď váhavě vrtíte hlavou, že plyšáků mají děti doma dost, tak vás uklidním – tenhle plyšák není klasický, ale děti na něm klidně mohou spát i jako na polštářku. Je to takový slon na mazlení do postýlky.

Slon je vyrobený z pravé bavlny. Velký 60 cm. Je na omak velmi příjemný, krásně jemný – sametový – nemá dlouhé chlupy, je tedy vhodný i pro malinké děti (nemusíte se obávat žádných chlupů v pusinkách ani ručičkách).

Pokud tedy hledáte tip na dárek pro děti, tenhle slon potěší malinké děti, i děti starší, je vhodný pro kluky i holčičky, koupit ho lze v pěti barvách – šedé, žluté, modré, fialové a růžové a je- prostě nádherný. S tímhle slonem budou mít vaše děti v postýlkách jen samé šťastné a krásné sny. Slon je ochrání svojí pověstnou sloní silou.

V obchodní galerii Lunzo slona nyní koupíte za velmi výhodnou výprodejovou cenu. A protože Lunzo.cz není klasický eshop,ale obchodní galerie, počítejte s různou dobou dodání u zboží. Doba dodání je vždy u zboží uvedena a je vám ještě potvrzena emailem nebo sms zprávou. Vždycky ale zboží přišlo v uvedeném termínu, nikdy se mi nestalo, že by se zboží zpozdilo. Nákupní galerie pořádá i soutěže a tak můžete mít štěstí, vyhrát třeba 20 % slevu na další nákup, nebo třeba celý nákup zdarma. Poštovné je na Lunzo.cz zdarma.

Pokud chcete koupit dětem krásného bavlněného slona, klikněte zde: Slon z pravé bavlny 60 cm

Pokud si chcete prohlédnou celý sortiment obchodní galerie, klikněte zde: Lunzo.cz

Tajná výprava čarodějů.

Tato hra společnosti Mindok mne jako rodiče doslova a do písmene nadchla. Nejen že je krásně zpracovaná, má nápad, je napínavá,ale také podporuje myšlení, paměť,ale hlavně spolupráci dětí. A to je v dnešní, přetechnizované individuální době, prostě úžasné.

Kamarádi, honem zpátky do kouzelnické školy! Zvědaví mladí studenti akademie čar a kouzel tajně utekli ze školy do černočerného lesa na půlnoční kouzelnický trh. Jenže přísný duch Bludovít je jim v patách. Před přísným Bludovítem se malí kouzelníci schovají tak, že požádají o pomoc ty správné přátelské bludíky ukryté v korunách stromů. Kostky jim napoví. Navíc mohou kouzlit! Dostanou se do školy včas nebo se nechají nachytat Bludovítem? Pozor, neúprosný strašibudík tiká! Společně hrajete, vyhráváte i prohráváte!

V první řadě jde v téhle hře o pamatování si a trénování paměti. Každé dítě (každý hráč) hraje samo za sebe, ale vítězí jako tým.

Hra se vymyká i svým zpracováním, je krásně výtvarně zpracovaná, a děti vede přímou cestou do světa fantazie. Do světa malých čarodějů, kteří se v noci vykradli ze svých postelí, aby tajně navštívili čarodějnický trh. Tam je ale uvidí duch Bludovít, a malí čarodějové se musí urychleně vrátit na svou čarodějnickou kolej do postele.

Hra se skládá ze základní hrací desky, dokola jsou kulatá políčka stromů, na ty rozmístíte kulaté žetonky obrázkem dolů.

Od Budovy Kouzelnické akademie vede cesta, na každém políčku jsou šipky. Hráči hrají s figurkami kouzelnických učňů ve špičatém klobouku, začínají z prostředka, Bludovít začíná na posledním políčku v tmavém lese. Na žetonech stromů jsou Bludíci – strašidýlka, která malým čarodějnickým učňům pomáhají. Začínající hráč dostane strašibudík a 3 kostky a může začít hru.

Každou hru hraje hráč sám za sebe,ale zároveň musí spolupracovat s ostatními hráči,aby společně unikli Bludovítovi a dostali se z kouzelnického tržiště zpátky do postýlek.

Celá hra je přitom poměrně rychle dohraná, nejdéle jsme hráli asi 35 minut. Záleží vždy i na štěstí, jaké symboly vám budou padat na kostkách. Hra je napínavá, a opravdu baví. Já sama jsem se ještě s takovou hrou, kde hráči nehrají jen sami za sebe, nesetkala, a jsem z té týmové spolupráce opravdu nadšená. Pokud tedy hledáte ideální hru pro děti na prázdniny, věřte, že Tajná výprava čarodějů je bude opravdu bavit. A pokud nebudou nablízku kamarádi, zahrajte si s dětmi vy. I dospělí si u téhle hry odpočinou, je třeba trošku rozhýbat i paměť, takže každá hra je jiná a každá má jiný průběh, nemůžete se tedy dopředu připravit, soustředíte se na hru a bavíte se s dětmi.

Hra Tajná výprava čarodějů je hra snadná, vhodná pro děti od 6 let, pro 2-6 hráčů, trvá asi 20 minut ( počítejte ale spíš kolem půl hodiny).

Tajná výprava čarodějů je ideální odměna za vysvědčení, hra na deštivé prázdninové dny, nebo jen tak pro radost třeba ke dni dětí

Hru můžete koupit po kliknutí zde: Tajná výprava čarodějů