Recenze na fotoknihu od Saal.Digital.cz

15.09.2016 16:52
Chtěla bych se vám pochlubit krásnou fotoknihou. Fotoknihu jsem vytvořila na stránkách www.saal-digital.cz. Je to moje první fotokniha, kterou jsem vytvořila sama, tak jsem na ni patřičně hrdá.Nejdřív jsem z toho měla strach- nejsem vůbec technický tip, takže jsem se bála, jestli pochopím vkládání fotek. Stáhla jsem si program na stránkách Saal Digital CZ – nainstaloval se sám jediným klinutím, takže i pro laika jako jsem já velmi snadno. Chvilku jsem si program prohlížela, abych pochopila, jak s ním pracovat, ale jde to opravdu jednoduše. V podstatě si zvolíte, jaký typ výrobku budete chtít – jestli fotoknihu, fotoobraz nebo jiné produkty a začnete pracovat. Zvolila jsem si fotoknihu a pak už mi program sám nabízel, co si chci vybrat. Vybrala jsem si 48 stránkovou knihu v pevných deskách s lesklými fotkami. Můžete si sami vybrat, jaké rozvržení fotek na stránkách chcete, jestli chcete fotky lesklé, nebo matné, můžete si na stránku vložit popisek. Prostě si víceméně s vkládáním už jen hrajete. Přímo na stránce si můžete fotku i otočit nebo oříznout. Samozřejmě lze si v průběhu tvoření knihu uložit a pokračovat ve chvíli, kdy máte čas. Když jste si jistí, že kniha je hotová, program ještě zkontroluje, jestli někde nemáte fotku jinak, než by měla být (což já jako laik jsem velmi ocenila)ú a uložíte. Pak už jen dáte nahrát fotky – za pár minut je hotovo, a fotokniha jde do tisku. Potvrzení o odeslání knihy mi přišlo emailem, včetně odkazu na fotoknihu, který můžete sdílet mezi své přátele, nebo se na fotky podívat, než kniha přijde domů. Informace o odeslání přijde emailem, takže jste stále informováni o stavu objednávky. Fotoknihu mám během pár dní v ruce, je velmi hezká, vypadá líp, než jsem čekala – fotky jsou krásně lesklé, ostré, vnitřní strany jsou na pevném papíru, který se neničí prohlížením, nijak se neohýbá- takže fotokniha se nebude ničit prohlížením. Kvalita fotoknihy – obálky i stránek je velmi vysoká. Fotoknihu od @Saal.Digital.cz mohu jen doporučit. Je profesionálně zpracovaná

—————

Zpět

Kontakt