Kvalitní hračky pro radost dětí v létě od Mikro Trading. Recenze.

04.08.2022 12:57

Prázdniny jsou v plném proudu, a všichni si je užíváme. Počasí nám letos přeje, je teplo a můžeme chodit s dětmi ven, nebo na koupaliště. Někdy jsou ale chvíle, kdy jsme s dětmi nuceni být doma, ať už třeba kvůli nemoci (ani nám se letní angína nevyhnula), nebo na zahradě u domu, protože není fajn počasí. Nebo máme prostě jinou práci a činnost. Pak je děti třeba zabavit hračkami.

Teď vám dám pár tipů na fajn hračky, které jsou kvalitní, hezké a cenově dostupné. Doma mají děti hraček spoustu, ale občas jsou třeba na hlídání u babičky, a tam už tolik hraček není.

Já vybírám hračky moc ráda od společnosti Mikro Trading. Společnost Mikro Trading patří k nejstabilnějším společnostem na trhu, a zabývá se výrobou a dovozem kvalitních, pro děti bezpečných hraček.  Bezpečnost – to je velmi důležité. Hlavně pokud jsou menší děti, je třeba vybírat hračky, které se nepoškodí, a děti si jimi neublíží. Všechny hračky Mikro Trading jsou hračky bezpečné, a splňují i ty nejpřísnější bezpečnostní certifikáty. Označeny jsou logem modrého ducha. Jakmile na hračce vidíte logo modrého ducha, je to hračka bezpečná, a nemusíte se bát – materiál je kvalitní, a hračka splňuje všechny potřebné atesty.

Všechny hračky od Mikro Trading jsou na pohled krásné, barevné, takže se dětem líbí. Já u hraček ale hledám vždycky nějakou přidanou hodnotu – hračka musí děti i něco učit, nebo rozvíjet nějakou dovednost – a takové jsou hračky Mikro Trading. Dětem se líbí, baví je, a aniž by to tušily – hraním se učí spoustu nových věcí, nebo si procvičují třeba motoriku, nebo rozvíjejí fantazii (i to je pro rozvoj dětského myšlení hodně důležité).

Snažila jsem se vybrat hračky pro děti všech věkových kategorií, aby bavily kluky i holčičky.

První hračka, kterou jsem vybrala je krásný červený míč s Tlapkovou patrolou.

Tlapkovou patrolu vnouček miluje, pejsci se mu líbí. Míč má krásně červenou barvu – když si s ním děti hrají třeba na trávě, dobře ho uvidí. Míč je lehoučký, a velikostí tak akorát, aby ho mohly nosit a házet i úplně malé děti. Házením, chytáním i kutálením si děti procvičí spoustu dovedností – motoriku, ale třeba i odhad vzdálenosti a další. Kopání do míče pak trénuje třeba stabilitu a koordinaci pohybů.

Další hračka, kterou jsem vybrala je Hasičské autíčko.

U nás jsou hasiči oblíbení. Robin je má moc rád, často na procházce chodíme koukat k požární zbrojnici na auta- tak aby měl jedno doma. Co se mi na autíčku moc líbí, je, že vypadá opravdu jako reálné hasičské auto, blikají mu majáky a vydává zvuky. Zvuky opravdu jako hasičská houkačka, a mluví srozumitelné věty jako:Když hoří, volej 150! Auto je na baterky. Je malé – do ruky i pro malé děti. Zvuky jdou vypnout.

Další hračka, která se mi jako babičce velmi osvědčila, je bublifuk.

Všechny děti milují bublinky. A nejen děti – i my, dospělí máme radost, když se na bublinky díváme. Možná mi budete oponovat, že bublifuk není třeba, že máte různé stroje a strojky na baterky, které udělají spoustu bublin. Já se ale přimlouvám právě za klasický bublifuk. Je malý – takže ho můžete mít sebou i v kapse na procházce, ale co je hlavní – dítě samo dělá aktivně bubliny. Musí se umět nadechnout a soustředit fouknutí do kroužku tak, aby byla bublina. Věřte, že dětem, které se teprve tyto věci učí, to velmi prospěje.

Další dvě hračky, které jsem vybrala, jsou plyšáčci.

Malý hnědý medvídek s roztomilým obličejem je fajn mazlík do postýlky.

Malé děti mají rády, když jim dělá v postýlce společnost hračka. Tenhle medvídek je vhodný už pro úplně nejmenší děti- je velký jen asi 15 cm, a je lehoučký. Co je ale důležité – všechny obličejové části, jako je čumáček, oči a pusa jsou vyšité. To je u malých dětí hodně důležité. Na to dávejte velký pozor – hodně malé děti by v postýlce neměly mít žádnou hračku, že které jdou nějak oddělit malé části – jako třeba odloupnout oko. Tenhle medvídek je naprosto bezpečný.

Druhý plyšák do postýlky je už pro trochu větší děti.

Je to roztomilé prasátko Piky.

Prasátko je větší – cca 19 cm. Na hlavičce má poutko na zavěšení, takže když si děti chtějí vzít prasátko sebou ven, můžou si ho přivázat k batůžku, aby ho neztratily. Prasátko mluví po stisknutí pacičky roztomilým hláskem: Mám tě moc rád! Pojď ke mně! Jsem tvůj miláček! Chci se k tobě tulit! Tohle prasátko je prostě mazlíček nejen do postýlky.

Pro předškolní děti starší 3 let moc doporučuji vodové omalovánky.

Já jsem je doposud neznala, a jsem nadšená. A děti taky.

Vybrala jsem vodové omalovánky s postavičkami ze Čtyřlístku. Já jsem z generace, která na Čtyřlístku vyrostla, a mám ty postavičky moc ráda. Jsou chytré, vtipné a pěkně barevné. Baví děti i dospělé už spoustu let. Omalovánky se jmenují Kouzelná kniha plná překvapení, a jsou v ní čtyři nádherné motivy.

Vhodná je už pro celkem malé děti od 3 let. Tyhle tříleté děti ještě moc malovat neumí, a vodovky jim dělají problém. O přesném vybarvování obrázků nemůže být ještě ani řeč. Tyhle omalovánky zvládnou i naši nejmenší, a obrázky jsou nádherně vymalované. A ještě se u toho naučí správně držet tužku.

V čem je kouzlo těchto omalovánek? Kouzelné pero naplníte vodou, a děti vodou vymalovávají obrázky. Obrázky jsou krásně barevné. Asi tak po 10 minutách voda uschne, a barvy zmizí. Děti si mohou malovat znovu – opakovaně. Tahle věcička mě moc baví. Je to originální, a pro děti skvělé nejen jako zábava, ale hlavně na procvičení motoriky, ale třeba i barev. Určitě budu pořizovat ještě další vodové omalovánky. Nápad je to úžasný.

Jako třešničku na dortu jsem pro děti od 3 let vybrala hru Stretcheez Pizza.

Je to super zábava pro děti od 3 let. V krabičce je set na výrobu 12 druhů pizzy. Vše je strečové – děti mohou materiál natahovat jako pizzař opravdovou pizzu. Děti rády napodobují dospělé, a hra na vaření děti baví. Většina dětí má doma kuchyňku. Tahle hra je k ní super doplnění (ale samozřejmě si s ní mohou hrát i děti, které kuchyňku nemají). Mohou si vyrobit 12 druhů pizzy podle chuti. Prima nápad, který děti rozvíjí ve spoustě dovedností, ale hlavně je opravdu zabaví.

Pokud tedy máte doma děti, které o prázdninách nechodí do školy a školky, a potřebujete je zaměstnat, aby nezlobily, nebo třeba hlídáte vnoučata – určitě si vyberete nějaké fajn hračky z nabídky společnosti Mikro Trading. Hračky jsou kvalitní, bezpečné, krásné a cenově dostupné. Poznáte je podle loga modrého ducha.

Hračky si můžete prohlédnout a vybrat třeba na tomto eshopu (ale samozřejmě i na spoustě jiných eshopů, nebo v kvalitních hračkářských obchodech): eshop s hračkami Mikro Trading

—————

Zpět