Testování a recenze hračky, hry a RC modely

Bojující RC mini tanky - 2ks v balení - Tiger vs T-34

14.11.2016 12:14

Pokud si lámete hlavu s tím, co darovat pod stromeček nebo k narozeninám klukům a mužům ve vaší rodině, přečtěte si tuhle recenzi z testování bojujících minitanků.

Bojující RC mini tanky (2 kusy v balení)- tank Tiger proti tanku T34.

Mini tanky jsou opravdu mini, vejdou se vám s přehledem do dlaně, takže s nimi lze jezdit i po stole. Pokud vaši chlapci, manželé, nebo jiní členové rodiny mají rádi tankové bitvy v televizi nebo na počítači, vlastně si takovou jednu tankovou bitvu přenesou z virtuální reality do skutečného života.  Tanky mohou jezdit po stole, ale protože mají opravdu pásy a nikoliv kolečka, s přehledem zvládají jezdit i po koberci a zvládají i malé překážky z papíru. K tankům v balení dostanete 2 vysílačky (na 4 tužkové baterie), ze kterých se tanky nabíjejí. Každá vysílačka má svou anténu, zkoušeli jsme jezdit i poměrně blízko vedle sebe a navzájem se signál z vysílačky neruší, každý si tedy ovládá svůj tank. Dosah vysílaček je až 10 metrů, lze tedy jezdit i po celé místnosti.

Při ježdění s minitanky opravdu bojujete – tahle Německo – Ruská bitva na stole vás doslova pohltí a pobaví. Každý tank může dostat až čtyři zásahy. Když zasáhnete protivníka, zaklepe se a zabliká, po čtvrtém zásahu se zastaví na místě a zůstane stát a vy jste vyhráli. Bojovat můžete kdekoliv. Chvíli nám trvalo, než jsme se naučili s tanky jezdit – jsou poměrně hbité a rychlé, takže to chce chvilku na to naučit se ovládat  směr, kterým tank pojede – můžete jezdit dopředu, dozadu i otáčet se do stran.

Tanky jsou velmi dobře propracované (hned vedle pásu na spodní straně tanku je maličký vypínač, kterým tank zapnete a vypnete). Pak už jen zapnete ovládací vysílačku, a s nabitým tankem jezdíte.

Je to úžasná hračka, která bude bavit celou rodinu. Pokud chcete vytáhnout svoje děti od počítačů, tyhle tanky spolehlivě zaberou. A bavit budou vlastně každého muže s duší kluka. U nás se na bitvy dělají dokonce pořadníky a pánové si staví vlastní tankové pole, na kterém budou s tanky jezdit a bojovat. Musím přiznat, že i mě tyhle minitanky zaujaly a baví mě s nimi jezdit a bojovat, jen budu muset někde bokem víc trénovat ježdění, pánové jsou v ovládání zručnější a rychlejší, tank, který se rozbliká a zastaví je většinou ten můj.

Bojující RC minitanky jsou skvělou variantou na dárek. Přinesou vám spoustu radosti, zábavy a smíchu. Určitě potěší každého muže  od 6 do 90 let, který má stále duši kluka a rád si hraje a baví se.

Rozměry: 7x7x3 cm

Dosah: cca 10m

Dostřel: až 1,5m

Typ RC tanku: T-34 a German Tiger

pokud se chcete podívat na video, jak tanky fungují, klikněte zde: Bojující RC Mini tanky

Bojující minitanky koupíte za nejlepší cenu na trhu zde: www.rcobchod.cz  po kliknutí na tento odkaz: RC bojující minitanky

Dětský tablet Šikulka a Mluvící kouzelné karty

Blíží se Den dětí a konec školního roku.  A my maminky a babičky budeme dělat svým malým miláčkům radost. Největší radost dětem udělají bezesporu hračky. A nejvíc hračky zvukové. No a my, rodiče, máme zase zájem, aby hračky dětem přinášely nejen radost, ale aby se jimi také něco naučily.

A já jsem našla takový ideální dárek pro zvídavé děti. Je to Chytrý šikulka naučný tablet (a TV HRA).

Tahle úžasná hračka obsahuje 98 aktivit, při kterých se děti báječně baví a vůbec nepostřehnou, že se vlastně i učí.

Děti se učí s Pafíkem a Pafinkou ( Pafík je pejsek pro kluky a Pafinka psí holčička pro malé slečny) na tabletu , který je celý v českém jazyce , oproti anglickým výrobkům se tady děti učí opravdu celou českou abecedu, včetně háčků a čárek. V tabletu je spousta slov, písmen, početní úlohy, logické hry (pexeso,učení tvarů,směry, pohled v zrcadle,složení obrázku, najdi stejný stín,nauč se pohyb,najdi cestu, trefuj tvary,sestřel kostky a další a další), i učení se hodin, které děti někdy dost potrápí se s Pafíkem stane prima hrou– prostě tolik různých možností hraní, že se děti nenudí ani chvíli.

Tablet má připojení k televiznímu přijímači (kabel je součástí balení), děti tedy mohou tablet používat a vy vidíte, co zrovna dělají. Tablet je na nabíjecí baterii, takže odpadá řešení problému s dokupováním tužkových baterií. Součástí balení jsou i sluchátka (musím přiznat, že po hodině hláskování jsem byla za sluchátka moc ráda).

Ovládání tabletu není vůbec složité – než jsem si stihla přečíst návod, Vojta už si s tabletem hrál.

Hračka je uživatelsky velmi příjemná, dobře se ovládá a hlavně děti opravdu baví. Takže tenhle tablet je bezva dárek pro naše malé rošťáky a princezny. A protože nás čekají i cesty na prázdniny a dovolené spojené s dlouhým cestováním autem, místo otravného „už tam budem?“ dejte dětem do ruky dětský tablet Chytrý šikulka a máte o zábavu postaráno.

Hračka je určena pro děti ve věku 3-9 let, hračku příjemným hlasem namluvila moderátorka a herečka slečna Míša Jadrná.

Další novinkou pro naše malé rarášky, kterou bych Vám chtěla představit, jsou Pafíkovy kouzelné (mluvící) karty.

Tahle hračka funguje na  3 AAA (1,5V) baterie, doporučená je pro děti od tří let.

Pafíkovy kouzelné karty učí děti poznávat činnosti z běžného života a různé předměty. Ve hře je informační panel, který začne po zasunutí karty fungovat a navádět sám děti, co mají dělat dál.

Třeba vloží kartu Moje rodina- karta hlasem oznámí: Moje rodina. Hra dítě seznámí s tím, kdo je na obrázcích – například: To je moje maminka a dítě zmáčkne kde je obrázek maminky. Pokud dítě odpoví správně, je pochváleno a hra mu zatleská. Pokud se dítě splete, je upozorněno, že se spletlo, a je mu vysvětleno, jakou věc zmáčklo. Zmáčkne–li tedy místo maminky třeba obrázek tatínka, ozve se: To je špatně. To je maminka. Najdi kde je tatínek. Hra funguje na principu seznamování se s předměty a věcmi kolem nás, je nenáročná na obsluhu a děti moc baví. Ke hře je osm vzdělávacích karet.

Zaujaly Vás hry Pafíkův chytrý naučný tablet a Kouzelné karty? Udělejte tedy ke Dni dětí svým dětem velkou radost.

Hry jsou ke koupi na www.superprodukt.cz

Hry Albi Svět v kostce a Cortex Challenge

Všichni jsme hraví- máme rádi hry. Naštěstí na trhu už je spousta her, kterými se jde zabavit a pobavit.  Jsou různé typy her. Hry pro malé děti, pro větší děti,pro dospělé, nebo hry rodinné.  AŤ je to jaký chce typ hry, vždycky je u nich zábava a emoce. Já třeba jsem ten typ, že i když je název hry Člověče nezlob se, vždycky mě naštve když prohraju. Mrzí mě, že nemůžu nijak hru ovlivnit – hází se přece kostkou a je to všechno jen o štěstí, a když mne vyhodí s figurkou těsně před domečkem, tvářím se, že mi to nevadí,ale uvnitř moc v pohodě nebývám. Proto mám raději třeba hry paměťové – tam už hru ovlivnit můžu a o to víc mne baví. Chtěla bych vám představit hry Svět v kostce a hru Mozkovna –Cortex Challenge od společnosti Albi.

Hra Svět v kostce je hra desetiminutová na procvičení paměti a vědomostí. Dá se hrát kdykoliv a krátká doba hry je fajn, jde ji totiž hrát kdykoliv přes den, i když nemáme moc času.

Cíl hry je nasbírat během deseti minut co nejvíc karet. Hra se skládá z přesýpacích hodin, osmistěnné kostky a 71 paměťových karet.Hra je určena pro dva a více hráčů (to je nejvíc legrace), lze ji hrát ale i když jste sami – jako procvičení a trénink, je tedy vhodná i pro jednoho. Je vhodná pro děti od 8 let.

71 karet s různými státy – ty jsou obklopeny obrázky, na kterých jsou věci typické pro daný stát zvířata, rostliny, plodiny nebo činnosti pro stát typické, osobnosti nebo památky. Karty jsou vyrobené z kartonu, neohýbají se, takže se nemusíte bát, že se hned zničí, přesýpací hodiny jsou nastaveny na 10 vteřin – mě se zdálo, že se přesýpají rychle,ale měření nás přesvědčilo:je to opravdu 10 vteřin.

Pořadí otázek se ale mění, takže nikdy nevíte, jakou otázku dostanete. Hrát začíná nejmladší hráč, 10 vteřin po dobu než se přesypou hodiny si obrázek prohlíží, pak předá kartu dalšímu hráči a hodí kostkou, musí odpovědět na otázku se stejným číslem, jako padlo na kostce. Pokud hráč uhodne, kartu si ponechává, pokud neuhodne, vrací kartu do krabičky a hraje další hráč. Kdo nasbírá za 10 minut nejvíc karet je vítěz. Možná se Vám pravidla zdají z popisu složitá, ale jakmile hru uvidíte před sebou, velmi rychle ji pochopíte a budete se bavit. Možná vás překvapí, kolik věcí si zapamatují právě děti, a vyhrát nad nimi není vůbec jednoduché. V malé krabičce se tak ukrývá opravdu spousta zábavy a hlavně vědomostí. Věřte, že díky téhle hře nejen vaše děti,ale ani vy nebudete mít potíže se zeměpisem – zapamatujete si totiž kromě zajímavých informací o různých státech i to, jak který stát vypadá (jaký má tvar na mapě). Hra je opravdu zábavná a určitě velmi vhodná pro všechny věkové kategorie, ze hry Svět v kostce by měl Komenský opravdu radost. Tady se opravdu formou hry naučíte víc, než byste čekali.

Hra Cortex Challenge je úžasná hra pro všechny, kdo si chtějí u hry odpočinout, ať už jsou to zkušení hráči, nebo méně zkušení. Hra je vhodná pro hráče od 8 let ( já bych ale dala o něco starší asi kolem 11 let),, hra trvá kolem 15 minut, vhodná je pro 2-6 hráčů.

Hra je uložena v malé šedomodré krabičce s obrázkem mozku. Ten taky budete muset pořádně zapojit. U téhle hry je totiž takové množství úkolů,že ani po opakovaném hraní si je nebudete pamatovat. V krabičce je 90 kartiček a jeden arch tvrdých dílků – ty vycvaknete a stanou se díly mozku s různými barvami. U této hry jsou pravidla trochu složitější, nebudu je tedy rozepisovat, nemusíte se ale bát, že je nepochopíte. Po přečtení, když máte karty a dílky v ruce velmi rychle pochopíte, jak se hra hraje. Úkoly jsou různých obtížností, takže se při hře budete bavit. Cortex Challenge je typ hry postřehové, je to chytrá hra, u které se budete muset soustředit, zapojit mozek na plné obrátky a odměnou vám bude bezva hra a zábava, kterou můžete s přáteli hrát v podstatě kdekoliv a můžete ji s sebou vzít kamkoliv – vejde se vám lehce do batohu nebo tašky.

Tahle hra je spíš pro starší děti a dospělé, takže pokud máte děti na druhém stupni a nevíte, jakým dárkem je potěšit, tahle hra je bezva volbou. Budou ji určitě rádi hrát i s kamarády.

Pokud si tedy ještě nejste jistí tím, jakým dárkem potěšit své blízké na vánoce ( nebo jim prostě jen udělat radost), určitě sáhněte pro hry od Albi Svět v kostce a Cortex Challenge.

hru Svět v kostce koupíte po kliknutí zde: Svět v kostce